Merhabalar
Gebeliğimin 26. Haftasından itibaren bebek hep aşağı pozisiyondaydı servikal kısalığı 28 mm ile hep istirahat halindeydim.
32 de izne ayrıldım, 2 gün önce bir asansör korkusuyla panik yaşadım ve lekelenmem oldu hemen doktoruma gittim ve kısalık 21 mm açıklık 2 cm olarak ölçtü.
2 hafta daha dişini sık hep yatacaksın gezinmeden dedi. 2 hafta sonra bebeğimi normal mi doğururum sezeryan mı
Saglık durumları nasıl oluyor çok endişeliyim yaşayan var mı