Filiz_76 33 haftalığız ama 1980 grm bebeğim normal mi acaba bana çok az geldi ve karın çevresi 10 gün geride dedi bişy anlamadım ne demek o acaba 🙄😕
Curii61 Filiz_76 vitamin takviyeleri, beslenme türü, yatış türü plasentanın bebeğe sağlayacağı gelişim süreci için, genetik faktörler anne ve baba minyon ise, kan tahlillerinizi kontrol ettirseniz iyi olabilir belki ama en iyisini doktor söyler
Zehrabal1 Filiz_76 bence çok üzülmeyin . Her bebek farklı ve kilo da genetik . Yani siz ne kadar yeseniz de o bebek alacagi kadar alır büyüyeceği kadar büyür . Mesela benim bebeğimin başı önden gidiyor buda normal doğuma mani oluyor . Doktora bu benden ötürü mu oldu diye sordum . Hayır alakası yok hiç bişey yemesen de bunlar genetik şeyler kilo , boy hepsi bebeğin yapısına bağlı
Nurr29 Esra_4774 illa beslenmeyle alakalı değil ben çok düzenli besleniyorum her sabah yumurta süt vs yiyip içiyorum hergün muz yiyorum kuruyemiş yiyorum ama bebek geriden geliyor ve doktorum seninle alakalı değil bebekle alakalı dedi
Curii61 Filiz_76 canınızı sıkmayın bunlar cihaz ve doktorların ölçüm yaparken ki bebeğin pozisyonunu tam yakalayamamak vs bunların sonucunda ileri geri oynama ihtimali oluyor, vitaminlerinizi ve beslenmenizi aksatmayın daha çok bu haftalardan sonra kilo artışı oluyor zaten doktor sıkıntı görseydi söylerdi Allah korusun minik kalplerimizi
Esra_4774 Filiz_76 meyve bol bol tuket her türlü meyve vitamindir özellikle muz ceviz kaju badem fındık pekmez hakiki pekmez bebeğe kilo aldırıyor doktor dedi bana bol bol tuket Rabbim bağışlasın bizlere bebeklerimizi inşallah 🤲
Esra_4774 Filiz_76 üzülme kilosuna takilma gelişimi iyise kilosu az bile olsa sorun olmaz doğunca sutunle mamayla falan toparlarsiniz kuzum sağlığı iyi olsunda