Kızlar selam, günaydın. 2 gün evvel gece acile gittim ve açılma olabilir diye alttan baktılar, gözünüzü korkutmak gibi olmasın ilk saniyeler problem olmasa bile devamında cok canım yandı çığlık attım acıdan. Bugün yine doktor randevum var, doktorun da bakacak demişti ebe. Gerçekten normal doğumdan vazgeçecek durumdayım o kadar cok acıdı. Doktora bile gitmek istemiyorum o acı aklıma geldikçe … 🥲🥲