1.si göğüs hassasiyetim başından beri vardı 14.haftadan gidiyorum sonrasında kayboldu hassasiyet ama bir kac hafta sonra ucu ve kahverengi kısmı cok şiddetli acımaya başladı dokunmayı geçtim atletime değince bile ağlatıyor üşüdüğünde daha kotu oluyor ama üşümediğimde de cok sızlıyo ucu ve kahverengi kısmı sadece diğer yerler de sıkıntı yok dogal bişeyler kullanan var mı ne iyi gelir cok acıyor
- de hamilelik yogası yapan var mı yürüyüşe ek olarak ve yaptıysanız YouTube dan falan mı yaptınız paylaşabilir misiniz 🌸