Merhaba kızlar 24 haftalık olduk işyerim inanılmaz uzak hergün 1 saat yol gidip geliyorum git gel 2 saat zaten otobüste oturamıyorum işyerinde hep ayaktayım bacaklarım mahvoldu özel sektörde çalışıyorum doktorumdan heyet raporu istesem 32.haftaya kadar verir mi acaba ? İşyerinde sorun olur mu hamilelerin böyle bi hakkı var mı bana bi akıl verin lütfen 🫶