Hayatatli309 İlk oğlumda sleepy bio natural almıştım ama pişik yapar diye 2 pakette prima premium care aldım. Ama pişik yapmadığı için sleepyden devam ediyorum hala, ikinci oğlum içinde sleepy stokladım ama yine Farklı bir marka bez de alıcam. Pişik yaparsa açmadığım paketi kaldırırım çevrem için. Islak mendil de yine sleepy bio natural kullanıyordum ama şu an hangisi indirimdeyse onu alıyorum, yeni bebiş içinde pembe kaplı olanı stokladım. Helal ve vegan bir markaymış kullandıktan bir süre sonra öğrendim 😂 aman aman sızdırma falan yaşamadım akşam 8 de değiştiyorum bezini sonra uyutuyorum sabah 8, 9 a kadar değiştirmiyorum bezini kaka yapmadığı sürece, gayet memnunum