Bende 37. Haftadayım 4. Aydan beri heryerimde sinir sıkışması var , ellerim kollarım ayaklarım dizlerim . Şişlik uyuşukluk ağrı acı hepsi var, doğumdan sonra geçeceğini söyledi doktor inşallah geçer.Çok kötü bişey ayaklarım bana ait değil sanki ayaklarımın üzerinde zor duruyorum artık🫠