Crn2023 Kizllar 37+1 haftalık hamileyim dün nst de doktor sancin çıkmış Altan muane ile bakalım dedi ama ben istemedim eve gelince sancılarım başladı gece uyudum yoktu sabahtan beri mide ağrısı ile bel ağrısı var sizce doğum müdür?
Mutlubebekannesi Crn2023 Crn2023 doktor zaten sancın çıkmış alttan muayene edelim demiş sen kabul etmemissin doktordan daha iyi mi bilecek buradaki insanlar gerçekten anlayamıyorum
Crn2023 Altan muaneden korktum dün nst de hiç sancı hissetmedim o yüzden yaptrmadim zaten ama ikinci doğumum olduğu için biliyorum kasıklarımda sancı yok mide ağrısı var bunu yaşayıp tecrübe edenler olablr o yüzden sordum tatlım
Elzem07 Crn2023 suyun gelince git en iyisi😄 yakın zamanda muayene olup korkan birisi olarak ben öyle yapcam 😄