Aybarssmom_ Kızlar hangisini tercih ettiniz/edeceksiniz? Epidural için sinir zedelenmesi riski oluyor, bir süre felçli gibi kalabiliyorsun diyen de var, genel anesteziden daha kolay ve daha çabuk kendine geliyorsun diyen de var hangisi tercihiniz?
Pinaargunes Aybarssmom_ merhabalar ben panik olan bi insanim epidural ya da spinal yapabilcegimi dusunemedigimden genel anestezi istiyorum. Ama bana da genelden sonra cok agri hissediliyo vs deniyo fakat herkesi dinlememek lazim galiba her kadinin hamileligi gibi doğumuda farkli olur diyolar inşallah hayirlisini seçip atlatiriz hepsinden çok korkuyorum😞🙏💖
Bsrrgl Aybarssmom_ ben genel oldum birdahakine epidural isterim belki fiyat farkı ne kadar oluyor biliyor musunuz
Nnoktaa Aybarssmom_ abimin eşi ilk doğumda genel anestezi olmuştu. Ayılması kendine gelmesi zor olurken ahlanması vahlanması dinmemişti 😄 ikinci doğumda epidural oldu. Daha bilinçli daha kendindeydi odaya geldiğinde bizimle konuşup gülebiliyordu. Bebeğine de daha ilgiliydi. Bu benim gözlemlerim 😅 kendi doğum tercihim vajinal olduğu için sezaryen şekline bir yorumum yok 😅😅
BhrRzgr_06 Aybarssmom_ İlk doğumum sipinal sezeryandi sol bacağım bir hafta aksadı ama kendine gelip emzirme konusunda genelde herşeye rağmen spinal diyorum
Naressmom1644 Valla bacım ben Spinal oldum. En ufak bir skinti dahi yaşamadım. Ne baş ağrısı ne bel agrisi ne sinirlere bişey olsun. Hiç birşey olmadı. Genel anestezi tecrübem yok. O yüzden fark var mıdır bilmiyorum
Aminealeyna Naressmom1644 spinal ve edidural arasindaki fark nedir acaba ☺️ be. Genel anestezi olmustum kizimda vunda genel olmak istemiyorum
Naressmom1644 Pinaargunes bacim bende de panik atak var bunu anestezi doktoruma ve başımda bekleyen kişiye belirttim ameliyat sırasında etkisi gectikce sakinleştirici yaptılar. O yüzden Spinal olmaktan korkma .
Tuba_cagla Pinaargunes bende sizin gibiyim. Allah yardımcımız olsun. Kimseyi dinlemeyip gerçekten o gücü kendimizde hissetmemiz gerekiyor. Eninde sonunda bu doğum olcak en az psikolojik hasarla nasıl kalkarım dedim sezaryene karar kıldım.
Aybarssmom_ Nnoktaa ya ben de vajinal istiyorum ama bizimki ters ve o kadar yukarıdaki mideme çok baskı yapıyor hiç dönmeye niyeti yok gibi şimdiden sezaryen olursam karar vereyim dedim 🤣🤣 ben genel anestezi alıp saçmalamaktan çok korkuyorum tam benlik hareket 🤣🤣
Enas2365 BhrRzgr_06 ben spinal ile miyom ameliyatı oldum 2.5 yıl oldu. Sol ayak parmaklarımı hala hissetmiyorum 😭
Eda91- Aybarssmom_ Epudural spinal olmuştum. Dediklerinizin hiçbiri olmamıştı. Aksine doktorum genel anestezi tavsiye etmem demişti. Doğru bir karar verdin diyerek işlemlere başlamışlardı
asell13 Aybarssmom_ 2 genel 1 spinal oldum spinal rahatlıkmış diyebilirim genel çok zor kendine gelmek bi mesele gelir gelmez ağrı sancı bi yana spinalde bilinç yerinde en az 3-4 saat ağrı sızı yok bana göre rahatlık
Tugceinciuak Aybarssmom_ doktorun ne derse o. Ben spinal istemistim bana uygun olmadığı icin genel oldum. Kuzenim diretti spinal diye doktoru genel uygun sana dedigi halde dogum sirasinda kalp sıkışması yasadi acil müdahale edildi doktorunla karar vermelisin
Pinaargunes Aybarssmom_ yaa inşallah🙏 okadar yorum var ki genel ya da spinal epidural diye genel en rahatı bence diyorum bi yorum okuyorum ondan da korkuyorum hakkimizda hayirlisi inşallah😍😍
FatmaE Aybarssmom_ benimki de tam tersi daha 31. haftadayız bası aşagıda diye progestan basladı doktor 😂😂
Slc Aybarssmom_ kaç haftalık bebeto benim 23 te tersti 35 te döndü ve dönüşü muhteşem oldu 🥹 aşırı ağrı şiddetli ağrı kasılma sabaha kadar çektim şimdi 36 erken doğum riski var döner dönmez inmiş kanala🥹
bihteren Aybarssmom_ bebeğim aynen bu şekilde çok yukardaydı normal beklerken iki gün içinde sezaryene karar verdim ve spinal oldum bebeğime o an kavuşmak sesini duymak çok güzeldi o yüzden yine olsa genel tercih etmem asla🌸
Mercimeek Aybarssmom_ ben doğumda değil ama bir kaç ameliyat oldum ikisini de tecrübe edindim maalesef :) genel anestezi çok daha zor ayılmaya başladığın an ağrıların da başlıyor ama epiduralde yaklaşık 6 saat sonra anestezi etkisi geçiyor ben 3 saat sonra atmıştım ama 😂 herşeyin bilincindeydim evet hala arada bel ağrısı yaşıyorum ama çok büyük acılar değil
Ziynetdefne16 Ben ilk doğumumda genel oldum çok zorlandım yani zorlanmak derken bayilirken panik oldum maske ile bayilttiklari için damardanda bayiltimdim başka ameliyatlarda ama maske zorladı boguluyor gibi hissettim uyanınca gözlerim 3-4 saat görmedi ve ağrılarım ameliyattan çıkarken başladı devamlı iğne yaptılar gözlerim görene kadar kendime gelemedim sonra yürüye yürüye ağrılarım geçti hastanede evde yatmadım bile yani bende spinal dusunuyorum suan ama çok paniğim yani ameliyat ortamı beni geriyor sakın kalabilirmiyim bilmiyorum korkuyorum açıkçası bende
BirazbundanBirazondan1 Ziynetdefne16 spinal de anestezi uzmankarı yanında devamlı konuşuyorlar. Miğden bulanır yada başın dönerse haber ver diye devamlı soruyorlar. Bebek çıktıktan sonra ben kendimi tuhaf hissediyorum dedim meğer miğdem bulanacakmış. Hemen oksijen tutular uzaktan rahatladım. Çekince bir süre sonra tekrar başlıyordu. Doktor bile sakin ol işim az kaldı demişti. Biraz sakinleştim sonra. Yaninızdan anestezi uzmanı ayrılmıyor.
EbruBoluKaya 11 gün önce genel oldum hiçbir sıkıntı yaşamadım şükür ilk kalkış ikisinde de ağrılı oluyor ama ağrı kesici ile halloluyor
Aybarssena Aybarssmom_ kuzenim genel anestezi oldu yani Allah mecbur kalmadıkça yaşatmasın diyorum. Çocugunu gözü görmedi kendiyle ilgilenmekten çok kötü durumdaydı. Bir türlü ayılamadığı için odadakiler göğüslerini komple açtılar soydular hepimiz vardık öyle emzirmeye çalıştılar. Kendine gelmesi çok uzun sürdü bebeğini gördüğünü hatırlırlamıyordu. O korktuğu için genel anestezi olmuştu