gncglozclk Dün saat 1 den beri karnım sert namaza uyandım hala sert tek taraflı da degıl komple neden boyle oldu saat 2 de randevum var korktum açıkcası 😔😔
Esrac96 Kasıldığı için.Bende de oluyo iki göğsümün altı taş gibi oluyo. Şuan hala öyle. Oturarak namaz kılıyorum bazen onu bile yapamıyorum dik oturamiyorum
gncglozclk Esrac96 kac hafta sizin hareket de ediyor da endişe ettim baya arada bı olurdu ama geceden beri bu kadar olmazdı
Aybarssmom_ 32.haftadayım benim de öyle ve bebeğim resmen çok yukarda mideme yaptığı baskıyı hissediyorum. Artık bu zamanlarda normal ama siz doktorunuza söyleyin tabi bugün hareket ediyorsa bebiş sıkıntı yok
gncglozclk Aybarssmom_ diyecem bakalım ediyor harekete benim de mıdem de bi tarafı sanki iyi olsun da vallaha 🤲💕
gncglozclk Esrac96 bende dun sordum bebek baş asag sırtı donukmüş karnım sertleşiyor dedım sırtını verdı içinmiş dayadı yerde sırtıymıs oyle bı vermiş ki sırtını yuzunu bile goremedım dun irilestı ve yeri daraldı ıcın normal dedı banada bende kasılma felan sanmıştım ama degılmış
Ozr42 Benimde sertleşiyor özellikle mide tarafım . Erken doğum riskim var doktora sordum yalancı sancı oluyo o dedi. Bende 31+2 yim. Bu haftalarda artık başlar dedi