Mercimeek ilk başlarda yere oturarak kılıyordum ama mide bulantılarım aşırı olduğu için eğildiğimde istifra etmeye gidiyordum sonra sandalye çektim rüku için hafif eğildim secde için biraz daha eğildim o şekilde kıldım namazımı kılmamaktansa bu şekilde eda etmek daha evla rabbimiz biliyor sonuçta halimizi keyfi bişey için yapmıyoruz o yüzden içinize şeytanın kuşku düşürmesine müsaade etmeyin ☺️