esoerlk55 bende kimyasaldan hemen sonra hamile kaldm doktorum daha kolay ve sağlıklı gebelik oldugunu söyledi kimyasaldan hemen sonra kalmanın öylede elhamdulillah diger iki gebeliğim gep sorun sıkınto vardı maşşallah bunda zerre bişi yok 31 haftalık olduk bile 💙