Opheliaxxx Bir aydır asla geçmeyen bir geniz akıntısı ve balgam sorunu yaşıyorum. Artık boğulacak gibi oluyorum geceleri asla uyuyamıyorum nefes alamıyorum ne olur bana bir öneri verin kızlar çıldırcam
Nrmrv Opheliaxxx maalesef bende de var bende nefes alamıyorum ama sakin ol panik yapma hepimiz yaşıyoruz . Bu durumlarda sıcak süt bana iyi geliyor aşırı varsa doktora mutlaka git
mavibirruya Opheliaxxx geniz akıntısı varsa sinüzit vardir genelde. doktor sinüzite antibiyotik verir. ama ben sana papatya buharı tavsiye ederim. her gün solumaya çalış. Daha sonra burnundan akacak o iltihaplar Allah ın izniyle rahatlarsın.
Aselkus Opheliaxxx 35 haftaligim aynisi bendede var antibiyotik verdi doktorum ama oda gecirmiyor surekli tekrarliyor gece agzin acik uyuyabiliyorum