Herkese merhaba ben ilk doğumumu 5.5 sene önce kordon dolanmasıyla genel anestezi yapmıştım ve gerçekten sonrası pek iç açıcı bi süreç değildi eve döndüğümde herşey yolundaydı ama hastane epey zor geçmişti. Dün biraz tansiyon yüksekliğiyle gece kontrole geldim hastaneye bi kaç gündür griptim üstelik perşembe günü ne ameliyatım beliiydi aslında ama doktorum riske atmak istemedi bugün alalım dedi. Saat 16.00 da girdik ameliyata genel zor geçince panik atak hastası olmama rağmen ve bu sefer geride bi cocuk daha bekliceği için spinali kafaya koymuştum ve cok sükür 10 dk içinde oğluş dünyayay geldi spinal iğneleri acıtmadı bile yeterki sakin kalın evet çekiştirmeleri hissettim doktorumda bu yönee bilgi vermişti zaten ama bunu bilerek girdiğim için kendimi hazırlamıştım lafı epey uzattım 2800 48 cm dünyayay geldi bebişim herşey yolunda şuanlık dimdik kalktım yürdüm gazmı cok cabuk cıkardım bi kere daha doğum yapsam yine spinal derim genel yerine burda o kdr cok pozitif doğum hikayesi okumuştumki bi tane de benden olsun istedim herkese sağlıklı doğumlar diliyorum