Feyzanr41 06Mirayrabia hayır olmuyor sanırm sezeryana gırerken herkez grıp oluyor bende bı cok kısı gormustum kendımde dahıl grıptım
sevgdemr5 Bende grip oldum 29nda sezeryanım var. :( bir sorun olacağını düşünmüyorum canım çok geçmiş olsun ❤️