Rabia__q Kızlar sağlık ocağında kan ve idrar testleri yapıldı hemşirem mesaj attı ths hormonun yüksek önemli doktoruna danış dedi yarın sabah gideceğim sizce kötü bir şey mi bu hormon
umrumdadegil Rabia__q dahiliye doktoruna gitmen lazım ve ilaç kullanman gerekecek dahiliye doktoru ilacın dozunu ayarlayacak mutlaka kullanmalısın gebelikte önemli bir şey TSH ilacını düzenli kullan düşer inşallah korkma ihmal de etme ama ve her ay kan vereceksin 💜
Anne53 Rabia__q troid hastalıgı cnm gebelıkte cıkabılıyor benım gebelikten omce triodim vardı gebeljte yukseldı ılac verdı levatiron onu kullanıyorum ömru. Boyunca kullanmam gerek