ruveydanur2412 Varmı benim gibi her gece doğar diye bekleyen ama bir türlü gelmek bilmeyen bebekleriniz 😆
Anne53 ruveydanur2412 41+2 de dogum yaptım doktor cok fazla beklemıssın artık dogurman gerek dedi 😃😃 Zeynep kamılde dogum yaptım cok guzel geçti herşey