Kizlar ben 1 aydir kasiniyorum , doktorum uyuz dedi bana testlerim temiz cikti gebelik koleztasi degilim , ama aradan bir ay gecti hala kasiniyorum, bu gebelik koleztazi sonradan ortaya cikiyormus.Suan 34 haftaligim ve korkuyorum ya koleztazsam , yarin hemen gidip kan vericem ama icim icimi yiyor cunku bu koleztaz bebegede zarar verip erken doguma tesvik ediyormus :( aranizda yasayan oldu mu boyle birsey