Gule1- geçmiş olsun şimdi nasılsınız bende ikiz gebelik 33 haftadayim sabahtan beri kaşınıyorum duşa girdim, kolanyagi sürdüm, nemlendirici sürdüm ama gecmiyor göbeğim ayaklarım ellerim kollarım bacaklarim boynum öyle kaşınıyor yarin sağlık ocağına gideceğim. Verdiğiniz kan testinde aç mı olmak gerekiyor. Sonuçlarının ne çıktı