umrumdadegil benimde şuan yeni doğan döneminde giydirecegim 5 takımı var. 0_1 1_3 karışık. 2 3 tane de 6 ay tulum aldım dursun öyle diye. Keyfii aldım yani
Günde 2 takım değiştirsem e onları da hemen yıkamasam diyorum kurutmam da yok. Mesela 3 günlük kıyafeti her gün 2 takımdan hesaplasam 3 günde 6 takım kıyafet yapar en fazla belki 2-3 takım daha alırım 1-3 0-3 olacak şekilde onlarda. E toplam 6 7 takım olur yeter doğduktan sonr boyuna kilosuna göre alırım diyorum israfa dontttt diyorum. Yenidoğan 10 takım çok fazla 0-3 1-3 karışık olmalı o da yenidoğan olmamalı bence. Az büyük giysin bir şey olmaz ama bir hafta giydirdigimi diğer hafta yada 2 hafta sonra giydiremeyeceksem kuculecekse, o kıyafet çoktan çöp gözümde. Bak mantıken hesapladım günde 2 takım degisseen 2 günde makine çalıştırıp kurutsan 6 7 takım haftani kurtarır senin e zaten çabuk büyüyorlar. Onun dışında evde battaniyeyi ayrı kullanan altına sermeye ayrı dışarda ayrı pusete sermeye ayrı kullanan duydum ya bu şaka mı? Evde 1 tane dışarda bir tane yeter de artar ki ev sıcaksa battaniyeye bile gerek yok yani. Kundak için müslin yada penye yeter 2 tane olsa yedek olarak değişmeli kullan. Bazıları çok fuzuli alışveriş yapıyor bence. Mantık yürütunce saçmalık ortaya çıkıyor. En olmadı yetmedi mi buna doğunca karar verilir ve alınır hemen o gün. Bu kadar korkmaya tedirgin olmaya aman yetmezse demeye gerek yok bence. İsraflarin çoğu bu yüzden oluyor zaten 🤓