Nur_50 kızımız olacak inşallah Allahın izniyle. Sizin nedir cinsiyet. 3ay bile kalmadı gibi bisey. Bu ay bitti sayılır zaten. Aralikta alışveriş ocakta tüm işi gücü bitiririz diye planladım ben. Normal doğum 25subat sezaryen olursa 10u falan olur heralde.