Arkadaşlar 31 haftalık gebeyım muhtemelen üşüttüm çok da yoruldum 2 gündür kardesın nısanı vardı falan derlen midem sarıl sarıl sesler geliyor ıshal olmuşum mıdem bır tuhaf sıgınamıyorum bebiş hareket ediyor arada evet ama korkuyoryumda ıcınızde yaşayan varmı