36+2 ogleden sonra sezeryana gün alacağım inşallah dua edin kızlar 😊🥰
xelifgulxx hadi bakalım hayırlısıyla inşallah 🥰
xelifgulxx bende 11 de sezeyan olacağım 😕korkuyorum
Inş hayirlisiyla alrsin bebegini kucağına o heyecnlar guzel