Haticeozturk turkansahin malatyada degilim ama 7 yıl kaldım ablam.orda arada geliyorum ablam devlet has hemşire o murat die bir doktoru çok önermişti özelde sanırım kuzenim darendede gelin oda izlem hanıma gitti gözdeyse e memnun kalemizdi sıtma pinarindakinde
turkansahin Bende 7 haftalik canım daha kucuguz 🙂 devlette murat cengiz iyi diyolar.bende hayat hastanesindeki sevgi hocaya gidiyorum
Seroo91 RabiaGlck ben tavsiye üzerine Gözde akademı hastanesınde İsmail beye gıdıyorum çok iyi bı doktor
RabiaGlck hndn peki memnun musunuz hangi doktora gidiyorsunuz hastane temiz mi. Bende malatyada doğum yapmayı düşünüyorum daha önce hiç gitmedim hastanelerine tavsiye eder misiniz