sekerinannesi_ Kızlar merhaba. Gecenin bu saati oldu hâlâ uyuyamıyorum. Vücudumda genel olarak bir huzursuzluk hali var. Kasıklarımda, sol bacağımda ve sırtımda ağrı, mide bulantım var. 36+5 oldum bugün. Normal şeyler mi doğum belirtisi falan olabilir mi?