seyma34 4 buçuk yaşında oğlum var 2 yıl önce boş gebeliğim oldu ikisinde de ilk ay hamile kaldım şimdi 2 buçuk ay oldu hamile kalmadım daha benim gibi aynı durumda olan var mı kızlar ?
Raziyenurx seyma34 benim ilk bebegim iki yıl olmamıştı canım bu hemen oldu arada üç buçuk yaş olacak ama ilk gebeligimde iki sene sonra hamile kalmıştım Allah biliyor ya
1prensesannesi__ seyma34 yani nasil bence bende ilk cocuguma ilk ay hamile kaldım simdi 2.yi dusunuyoruz 5 ay oldu tık yok
ArelinAnnesi1 seyma34 benimde ilki 2 ay içinde oldu ikinci anın da 😂 anlamadım uğraşınca olmuyor heralde
Elifinannesi5454 seyma34 uzun sure ara vermektn blkı ama cvrmde genellkle ara verenler hep bıkac aysnra kalıo
Kelebek1_ seyma34 evlendikten 2 sene sonra korunmayı bırakınca 4. Ay da hamile kaldım 3 yaşında kızım yine korunmayı bıraktım 3. Ayda hamile kaldım normal de ikinci daha kolay olur derler ama bilmiyorum
Hatice--- seyma34 kızım doğum yaptığımda 3 yaşına girecek ilk deneme de tuttu aslında sorun sıkıntı yoksa her an hamile kalınabilir 20 haftalık hamileyim 🐣
seyma34 Hatice--- psikolojik olarak da beklenti içinde olduğumuz için insan ister istemez regl olunca modum düşüyor sanırım biraz oluruna bırakmak gerekiyor
Xxxmelodi666 seyma34 ilk gebeliğimde 3. Ayda tuttu kızım 3 yaşındayken tekrar gebe kaldım denediğimz ilk ayda tuttu
Semiramis91 seyma34 kesinlikle bende zor hamile kalanlardanım ikincisinde. Birinci gebeliğim daha ikinci denemede olmuştu. İkinci gebeliğim 6. Ayda falan oldu. Artık baya baya yumurtalama günlerini atlamaz olmuştuk ki tutsun diye. Gereksiz bir beklenti oluşuyor ne yazık ki sürekli denedikçe 🙈
Semiramis91 Nazli_guven_ evet evet biz de geri çekilme ve prezervatif yöntemiyle korunduk 6 yıl boyunca. Ama ikinci için korunmayı bırakınca bir 6 ay sürdü. Hoş yumurtalama günlerine çok dikkat etmiyorduk. Edince şans arttı. 1 seneye kadar yolu var aslında da işte heyecan yapıyor insan neden olmuyor düşüncesi ile 🙈
Hatice--- seyma34 evet maalesef o beklenti insanı yıpratıyor zamana bırakmak gerekiyor inşallah hersey istediğiniz gibi olur 🌸
hunilimom seyma34 2. Ler biraz geç oluyormus benim 6. Ayda oldu doktor uzun süreli korunmada biraz geç olabilir dedi ilk bir yıl korunmasız olmaması normalmiş
Kelebekmisaliihayat seyma34 biraz da nasip. Allah zamanı geldiğinde evlat verir. Her bebek zamaninda gelirmis . O yüzden korunsa da bir bakıyorsun oluyor, korunmadığın halde bazen yıllarca olmuyor. Allah sağlıklı, hayırlı evlatlar versin 🌸
hunilimom seyma34 bennde hiç ilaç kullanmadım prezervatif oldu geri çekilme oldu 2 yıl öyle korunduk kızım 2 yaşına basınca bıraktık korunmayi 6. Ayda hamile olduğumu öğrendim vakti zamanı ne zaman ise o zaman geliyor birde kafaya takmamak lazım