htc_kynr internette degil de gercekten onda dogum yapanlarla konusmani tavsiye ederim . Benim kayinvalidemden tut tum komsularim akrabalarm sabahattin beyde dogum yapti Bilecikten gelen akrabam var suan . Kimseden dogumuma girmedi ya da telefonumu acmadi diye duymadim canim yine sen bilirsin tabi . Ki kayinvalidem esime dogum yaparken cok zorlandigi icin doktoru sabahattin beyi cagrmis 30 sene once onun sayesinde dogurdum diye anlatir . Ama murat senol da genc ilgili bi doktor ikisinden birini sec derim