Bende öyleyim asla elime değmesin diye deliririm.Biraz biraz tepkilerimi yumuşattım.Nevresime yatağa vs bulaşmasin isterim ki Allah eşimden razı olsun o kadar anlayışlı ki hemen atlet bişey alırız falan izin vermeyiz ve anında duşa koşarım ben, onu rahat bırakırım.Şimdi böyle yazınca utandım da 🤦 Bende tiksiniyorum ama kocamı çok seviyorum.Birbirimizi anlıyoruz yani