Rabia-0655 Merhaba hamile anneler. 27 haftalık hamileyim ve göğüslerimden süt gelmeye başladı. Bu durumu yaşayan var mı aranızda . Süt gelmesi için erken değil mi ilk hamileliğim
Yagmurakyurek Rabia-0655 benim 17.ci haftamda beri gelior erken değil göğsün süt depoluyor normal ama oynama sıkma erken doğumu tetikler birşeyler yiyip içerken akar tisortunden süt kokrulck bişi yok göğsünde hassasiyet olursa sızlama zonklama normal aklına başka bişi gelmesin
Gunes_mom Rabia-0655 17.haftamdan beri geliyor canım 36 haftalık olduk hala devam ediyor çok normal dokunmayın sıkmayın kendi gelsin kurusun ☺️
Rabia-0655 umrumdadegil teşekkür ederim. İnternetten baktım erken doğum riski diyordu. Tedirgin oldum
Rabia-0655 Yagmurakyurek evet bazen çok sızlıyor. Akıntıyı farkediyordum ama ilk defa bu gece baya akmış
Deletedmom_112 Rabia-0655 bende 20.haftamdayım uçları beyaz beyaz dolu oluyor sizinki baya akıyor mu nasıl oluyor?