Ayseunsal88 bizde 2 hafta önden gelişimi bunaltıyor doktoruma sordum.Söyle örnek verdi 2 tane çocuk düşünün ikisi de 1. Sınıfa gidecek biri 10 kilo biri15 kilo yani kilosu fazla olan da bire gider olmayan da eğer öyle olsaydı kilosu fazla olan 2. Sınıfa giderdi dedi 😂 o yüzden son adete göre alırız aksi bi durum olmadığında dedi zaten sezaryen de olacağı için benim 38. De alırım dedi