Pendik yüzyılda Hale Kayiranda takipliyim. Akrabalarımdan da kendisinde dogum yapanlar vardı o yüzden öncelikle tercih etmiştim. Çok tatlı , insanın içi rahatlatan, sabırlı bir doktor kendisi. Tavsiye ederim ama yogun biri biraz bilmenizde fayda var.