Ilknur_k 29 haftalık hamileyim. Kız kardeşim rüyasında bebeğimin isminin arel olduğunu söyledi. Rüyada görülen ismi koymak gerekir mi koysak mı daha iyi olur koymasak mı. Bu konu hakkında Bi bilgisi olan var mı? Eşim de Göktuğ olmasını istiyor
Begovicka Caniniz ne istiyorsa onu yapin bence, zaten ruyayi siz bile gormemissiniz. Benim ismimi annem ruyasinda gormus. Bisi fark etmez bence.