Kızlar selam. akıntı şikayeti ile doktora gittim bugün ve bana Gyno Lomexin Adlı fitili verdi. 3 gün ara ile kullan diye. Ancak aklıma bir şey takıldı kullanmak üzereyken , , bir kaç gün içinde regl olacağım. 3 gün sonra kullanacağım fitil regl dönemine denk gelecek. Bu sıkıntı olur mu? Ya da regl dönemi bittikten sonra kullanayım dersem ilişki yaşamamak gerekiyor mu bu süreçte. Çünkü reglden hemen sonra bebek için günleri değerlendirmeye başlayalım dedik. bilgisi olan arkadaşlar yanıtlarsa çok sevinirim 🙏🏼