UmmNasuh darısı başımıza o zaman 😍😅 ilk hamileliğimde 40.haftada doğumum oldu. Şimdi 37+0 dayız ama bende de hiç sancı falan yok, her gün squat ördek yürüyüşü ne varsa yapıyorum ama yine son güne kadar bekleyecek diye çok korkuyorum 🤦🏻♀️ evde bi çocuk daha olunca bu ağırlık daha çok yoruyormuş