EsenPelin Bebek 15 gün ilerde doktor devamlı iri bebek diyo. Mesela 36 haftadayken bebek 38 haftalık. Ozaman bebeğe göre mi Doğum olur annenın haftasına göre mi? Hani 41 hafta son ya agrın gelmezse dışardan agrı veriyorlar. Bilgisi olan var mı. Normalde Doğum anneye göre 5 ocak bebeğe göre daha erken oluyor 15 gün.
Esmaakdag EsenPelin 4 kıloyu gecerse normal olmuyo canım benim kızım da iriydı gebelık normal gitseydi nolurdu bılmem amw sezeryan yapılıyo canım
MelekMervertlek Mucizelereinan EsenPelin benmde sizinki gibi 3haftaya yakın ileri normal doğum tarihine göre hesapladı doktorum ama 40a kadar beklerse 4kiloyu geçer ve normal olmaz dedi
Mucizelereinan Anne karnında bebek irisiyse çocuğa göre doğum olmaz canım sadece normal doğurman zorlaşabilir sezaryene alabilirler diye biliyorum yine yanlış bilgi vermek istemem tabi