Dunyammmmmmm Son zamanlarda erken doğum vs gibi nedenlerle bebeğini kaybeden annelere çok fazla denk gelmeye başladım bir kaç platformda daha 😞 Allahım o annelere sabır ve en kısa zamanda sağlıklı evlatlar, gebe olanlara da hayırlısıyla zamanında sağlıklı doğumlar nasip etsin inşAllah 🤲🏻 bende 27. Haftamdayım gördükçe hem çok üzülüyorum hem de çok korkuyorum. Allahım kimseyi böyle bir acıyla sınamasın inşAllah 🤲🏻 Ve güzel Rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın inşAllah 🤲🏻
Dunyammmmmmm Esmaakdag Gebeliğimin başından beri hep pozitifim ama okuyunca insan etkileniyor elimizde değil ki 😞 En azından bi dua etmiş amin demiş olalım 🤲🏻🙏
Esmaakdag Dunyammmmmmm hormanların etkısı bıde okuma canım hersey olacagına varır sen ne yaprsan his olarak o cocukta onu hıssedıyo unutma
Elyesaa3 Güzel şeyler düşünün bunlar aklınıza geldiginde elinizi karnınız koyun dua edin 🙏🏻😍 Rabbim nasip etmeyeceği şeyin hayalini kurdurmaz size nasip etmiş bu zamana kadar gelmişsiniz ne güzel onun hayaliyle herseyini de yapmıssınızdır. İnşallah saglıcakla kucağınıza alırsınız inşallah 🙏🏻 bebek anne karnında etkilenirmiş siz üzülmeyin ki bebeginiz daha iyi olsun ☘️😍