Bebeğim yeni doğduğunda sleepy almıştım 5 günlük bebeğin poposunu kıpkırmızı yapmıştı ve paketi olduğu gibi çöpe attım doğduğundan beri prima aktif bebek kullanıyorum çok güzel hiç pişik olmadı poposu ıslak kalmadı premium care için aynı şeyi söylemiyorum sürekli poposu ıslak kaldı