Güzel anneler merhaba. Bebeğim 2 aylık oldu şükür. Araştırıyorum elimden geleni yapıyorum ona iyi bakmak için. Tavsiye edeceğiniz bir şey var mı? Ne olursa olsun sizin tecrübenize tavsiyenize ihtiyacım var🥹 Ne yapmalıyım ne yapmamalıyım nasıl yapmalıyım🙏🏻 değerli yorumlarınız bekliyorum 🌸