annesinincivcivi1 Kızlar bebeği aşağıda hissediyorum çok fazla sanki çıkacakmış suyum gelecekmiş gibi normal mi bu
Yagmurakyurek annesinincivcivi1 haraketlerinimi aşağıda hisediorsunuz tekmesini falan anlamadım pek ?
Yagmurakyurek annesinincivcivi1 bişi olmz korkma benimkide bazen aşağıda kasiklrmda hisediorum 🥰 bı asagda bir yukarda
gokcen3232 annesinincivcivi1 aynı hafta sayılırız. Ben de şu sıralar bebeği aşağıda hissediyorum. Makat gelişli demişti en son doktor. Peki hareketlerinde azalma var mı senin? Ben pek hissedemiyorum
umrumdadegil annesinincivcivi1 ondandır o zaman korkma ayaklarıyla aşağı vuruyor rahim uzunluğu iyi miydi sordun mu
umrumdadegil annesinincivcivi1 aynen söylerdi problem yok demekki rahim uzunluğu iyise korkma demişti doktorum bana erken doğum riski olmaz o zaman
Haticengin17 Ayni hafta bazen benimde oyle rahmimi sizlatiyor ani tuvalet ihtiyaci doğuyor ama gidiyorum birşey yok benim ikinci bebegim sanirim normal bu haftalarda