2 doğum yaptım Allah nasip ederse 3. Yolda ama zaman geçmiyor ilkinde ve 2. De zmaan çabuk geçmişti hatta 2. Doğumdan sonra oğlum ne çabuk buyudi onu bile anlamadım ikisinin peşinde kosturmaktan bişi farketmedim ama bu hamilelikte zman akmıyor günlerim daha yoğun daha dolu dolu geçiyor ama biran önce cinsiyet öğrensem 40 hafta olsa dogursam kucağıma alsam diye bakıyorum gün sayiyorum