Ayselburcu bana 39. Haftada sezeryana alıyoruz demişlerdi. Demekki ciddi sorunlarda daha erken sezaryene alıyorlar. Normal doğumda da 41.haftaya kadar bekliyoruz dediler. Dogum ücreti iyiymiş gerçektende. 😊 maddi sorunumuz yok sadece tanidik doktor orda diye gidiyoruz. İnşallah doğumada o girer. Bi akrabamizın dogumuna da yine o tanidık doktor girmişti. Özel oda cok mu küçük. Bende özel oda tutacağım. Refakatçı koltuğu varmı odada. Normal doğumda da mı 48 saat sonra taburcu oluyoruz.