Kızlar merhaba kızlarım şuanda küvezde doğum odamı süslemek nasip olmadı anne bebek uyum odasına geçince yapmayı düşünüyorum acaba yapılır mı yapan oldumu aranızda bir sormak istedim ☺️ eve gelmedende fotoğraf vs çekinmeyi düşünüyorum odada sonuçta ilk olucak yani evi süsletirim demiştim ama odada iki gün ya da 1 hafta kalan oluyormuş sanırım