bambiriver11 kızlar bu haftalarda doğum yapanınız varmı şuan 35+3 deyim doktorum bugünden itibaren kendini hazırla dedi ama hiçbir erken doğum riskim yok doğarsa küveze girmez korkma kilosu iyi dedi 2700 olarak gidiyoruz sizde nasıl oldu bu haftalarda ?
_Daydreamer_89 bambiriver11 küvezin kiloyla alakası yok yanlış bilgi vermiş doktorunuz 3kilo üzeri ikizlerim 11 gün küveze girdi 35+6da
Esracmmm Sm135 bişey yaptın mı doğurmak için bende o haftadayım gelsin istiyorum birde çok baskı var nefesimi kesti
bambiriver11 Esracmmm valla zaten yürüyüş yapıyodum evde de aktifim sadece merdiven inip çıkmayı sıklaştırıcam birde ananas tüketicem onun dışında ekstra bişeye gerek yok diye düşünüyorum
Sm135 Esracmmm hayır hatta kanamam oluyordu ara ara benim o yüzden son zamanlarda hep yattım. Kendisi gelmek istedi bir anda