Kızlar 7 haftalık gebeyim. İlk testlerim yapildi. Doktorum karaciğer enzimlerimin yüksek olduğunu yarın dahiliyeye görünmem gerektiğini soyledi. Şimdi ben tabi takıntılı bir insan olduğum için sabahi sabah ederim. Bu durumu yaşayan var oldu mu ya da var mi diye sormak istedim. Riskleri neler,endişe etmeli miyim yoksa kısa sürede çözülen bir şey mi ? Çocuğa zarar verir mi ?