Keziii bende mecburi sezaryen olacağım. 32+5’teyim. Doktorumla konuştuk. Eğer beklerse 2024 bebeği olsun dedik. 2 Ocak için planladık. 38+5 yapıyor zaten, tam gözüküyor o tarihler sezaryen doğum için. Planlı sezaryen ve özel hastane takipliyseniz doktorunuz verebilir artık size tarihi 😊