Gzdesri Şuan inanılmaz derecede sağ arka kaburgamda batma hissi var özellikle otururken resmen bir şey batıyor gibi sürekli sol tarafıma dönük yatasim geliyor o zaman batma hissi olmuyor. Buna ne iyi gelir ne yapsam geçer ? 27+1 ’deyim 😣
Htc_snn Gzdesri gaz olabilir ya da bebek sıkıştırıyor bende öyleyim 30+4dyim ama kaburgalarım batıyor sanki
Melike9000 Gzdesri 31 haftalığım bende çoğu zaman bu sıkıntıdan sağıma yatamıyorum sola doğru yatmaktan alıştım diğer tarafımda kaburgama yükleniyormuşum gibi sıkışıklık hissediyorum
Mekklc Gzdesri 27+3 haftalığız ben bir aydan fazladır kaburgamda ve arka kürek kemiğimde oturunca batma ve ağrılar yaşıyorum sırtıma yastık alsam dahi fayda etmiyor daha çözüm bulamadım maalesef ama sanırım doğuma kadar benimle bu ağrılar gelicekb😅
OznurSlmz1 Gzdesri bebeğiniz erkekse eğer genelde sağ tarafta oluyorlar ve kaburgayı düşman belliyorlar. 36+0 erkek bebeğim sağ kaburgam acıyor bazen ama onun canı acımıyor mu acaba diye merak ediyorum 🤦🏻♀️
Gzdesri OznurSlmz1 ay evet erkek bebek zaten hep sağda duruyor sola hiç gecmiyor maşallah 😢 doğuma kadar idare etcez anlaşılan