mydeno13 Kader2024 son 66 nasıl yapacağım çok merak ediyorum sezeryan olacağım devlette doğuracağım devlette doğurmak istemiyorum özeller çok pahalı 18 aylık oğlum var bi dakika durmuyor Allah hepimize kolaylık versin inşallah 🙏
S_B6606 meltemmmxx benimde canim 34 +4 bugun ilk defa nst ye girdim bklm biraz sancim cikti o bebegin her sertlesmesi sanci sayiliyomus doktorum oyle dedi hatta o sertlesmeleri say fln dedi dogurcam sandim bi an korktum😂
meltemmmxx S_B6606 hani karnin beton gibi oluyor… aaaa o sertlesme mi demekmis ay benimde oluyor kizzz . eyvah sanci cikti demek bakalim cuma gidicem bende cikacakmi
S_B6606 meltemmmxx valla bilmiyorum ki canım bana da dedi sertlesme kac dk oluyo onu say diye bende korktum dogurcam sandim