Evremada canım ilk bebeğinse şimdiye kanala girmesi lazımdı ama 2. Veya 3.de doğum anında giriyormuş. Şimdi anlarsan sana bi hareket tarif edcem. Secde pozisyonunu al ve o haldeyken kalcanı bir sağa bir sola doğru hareket ettir bebeğin kanala girecektir😇 bu bir sezryan sebebi değil şimdiden hayırlı kolay doğumlar🤗