annelik_4 Kızlar 11+4 haftalık hamileyim benim ağız altında böyle leke var sizce erken değil mi daha yoksa normal mi🤕
Hasret5506 annelik_4 canım bendede leke değil resemn burnumu altı su toplamid dudağımın kenarı da öyle😅
dilekkaratas1 annelik_4 benimde hamileliğimin başında olmuştu sizinki gibi güneş kremi fayda etmişti bana bilginiz olsun sonradan geçiyor yani 5 aylıkken falan geçmişti