Ankara-58 Ama doktorları bulamıyoruz asistanlar oluyor genelde 😒ben de o yüzden artık umursamıyorum Necati beyi çok duymuştum 2 kere giydim randevu bulmak zor oluyor Burçin hanımı da önerdiler onu da denedim artık takmıyorum çünkü asistanlar denk geliyor birde ameliyata onlar gelmiyor takipli olduğun doktor hangisi müsaitse o yüzden umursamıyorum 😀😀